CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Rabu, 18 Februari 2009

Suka tegur orang...tapi diri sendiri?

Salam...
hehehe semalam kak jumir datang ofis...sajer nak nyakat,aku pun tanya dia "kak jumi,kenapa tak update blog?bil streamyx tak bayar ke?" haha laser jer aku bertanya. Sedangkan aku baru sedar yang aku pun sebenarnya dah lama tak update blog aku sendiri.Hari ni, Cik Bani plak tegur aku...hahaha.Sebenarnya aku bukan taknak update blog ni,tapi sekarang tengah busy yang dibuat-buat busy supaya aku lalai dengan permasalahan yang melanda aku sekarang.Masalah?Ya.Masalah.Tapi takyah la bagitau apa masalah aku tu.Bukan taknak berkongsi,tapi kadang2 tak semuanya patut dikongsikan...ye tak?

Memang penat dan tenat otak aku nak pikir masalah tu.penat sebab dah habis ikhtiar macamana nak selesaikan dan tenat sebab sampai sekarang takde penyelesaian.

Hmmm entah lah...selama mana termampu aku hadapi,aku akan terus hadapi.Masalah tetap akan menjadi masalah selagi ia adalah masalah.